Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Horse show

Publicerad 2013-12-01 22:37:00 i Allmänt, Hästar,

Imorse var jag och Matilda på Horse show i Globen. Det var kul att se på lite hästtävlingar igen. Peder vann den första klassen och sedan även meetingpriset eftersom han vunnit flera andra klasser under helgen. Vi gick sedan till annexet och tittade bland alla hästsaker. Detta fick jag med mig hem:
 
 
En babygunga med hästhuvud och en bit fäll på sittdelen. 
En orginalteckning av Mulle som föl tecknad av Lena Furberg. 
Samt några små hästar som jag får vänta med att ge lillan. 
 
 




 
 
Den sista klassen vanns av Gerco Schröder med Angelica Augustsson på andra plats. Det var förmodligen hennes sista tävling på Mic Mac dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela