Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Babysim

Publicerad 2014-04-30 23:03:45 i Aktiviteter, Allmänt, Bilder,

Tredje gången gillt? Detta är tredje gången jag skriver detta inlägg. 

Då har vi gått på babysim med Nevyn på vattenhuset ovh vi kan varmt rekommendera det. Det är en riktigt härlig stund på våra söndagar.  


Mina bästa tips är att ha en mätt och utvilad bebis. Starta lugnt med korta stunder. Nevyn älskar badleksaker, både på gott och ont, hon vill nämligen inte släppa dem när vi ska gå hem. Då är det bra att ha något att byta med utanför bassängen. 
Sångstund är en annan favorit, försök att ha en visa som de förknippar med badet och när ni gör något mysigt tillsammans. Repetitioner är bra, de ska känna igen sig. 
Försök att ha is i magen och ett leende på läpparna oavsett vad som händer för det smittar av sig på bebisen. 


Kolla gärna in min instagram där jag har ett par filmer upplagda: helenalindin

Ta en titt på
www.trygghansa.se/om-trygghansa/babybojen
För lite vattenvett och matnyttiga tips

Jag är med och tävlar hos www.nyponstina.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela