Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

London

Publicerad 2014-02-01 23:03:00 i Resa!,


Om två veckor så är vi i London! Det ska bli riktigt kul även om det är mitt i vintern och kanske inte det trevligaste vädret att åka dit i. 
Erik har familj där som jag inte träffat så det ska bli jätte kul att se dem och visa upp Nevyn!
 
Vi har beställt en ny vagn som vi tänkte inviga där
En MacLaren XT, en blå fick det bli i vårt annars så svart grå liv. 
 


Jag köpte även en sån här att hänga i vagnen. De ska vänta på oss i London redan hos vår familj. 
 
Ett litet lejon fick följa med också


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela