Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Mini padda

Publicerad 2014-02-01 22:44:00 i Inköpt,



Glad skit! Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag lovar att jag ska bli bättre. Jag har fått en iPad mini som jag äääääälskar! Erik har bara haft en innan och den har jag knappt använt just för att det är hans. Nu har jag bott in mig i min iPad och jag trivs verkligen. 
 
Jag hoppas att det är någon som nappar på fotouppdrag på lilltjejen snart för det känns lite bortkastat att en sån naturbegåvning inte tas vara på. Jag vet att hon skulle älska det och även mamma tycker det vore kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela