Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Bookbinders design

Publicerad 2014-01-13 23:25:00 i Barnrum, Inköpt,

Idag hämtade jag upp pärmen, skrivblocken och lådan jag köpte på Bookbinders design. Jag lät dem prägla in Nevyns namn på dem och det är vår doppresent till henne. 
Jättefint tycker jag att det blev!
 
I pärmen ska jag sätta in hennes första diplom från babysimmet. I skrivboken som är olinjerad tänkte jag skriva lite saker till Nevyn genom åren, några citat jag tycker passar, rita något eller be henne själv rita. Jag tror det skulle vara kul att läsa i framtiden för henne. 
Jag ska nog börja med ett handavtryck kanske :)
I lådan kan hon förvara småsaker hon gillar och vill spara. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela