Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Lite bilder sen senast

Publicerad 2014-01-03 00:35:00 i Allmänt, Bilder, Personligt,

Nu har jag haft lite blogg paus under julen, det blev liksom så, men ni är ju inte så många läsare som drabbats av det ;)
 


Kalle på julafton var spännande! 
 

På juldagen bar det av till Kalmar och Nana för att fira jul med Nevyns fastrar farbror och kusiner. 
 
 
Börjar bli riktigt bra på tummy time. Ännu bättre går det ju när man har en bra leksak. 



Vi åkte över till Öland och tittade till Eriks gamla trakter. 
 

Pappas gamla nalle!
 

Lärt sig och sitta har hon och hunnit fylla 6 månader. 
 

En söt virkad häst var det i paketet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela