Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Fotografering

Publicerad 2014-03-06 15:23:15 i Allmänt, Event,

Vi fick en förfrågan om en fotografering i helgen som vi tackade ja till, dock så vill de bara ha oss som back up. Det är ju i för sig väldigt bra med tanke på hur många de väljer mellan! 
Det är nästan så att man önskar att den andra bebisen blev lite sjuk så N fick chansen att vara med, hon älskar ju kameran. 
Det kommer nog fler uppdrag, men det hade varit kul att vara med på denna plåtning för en stor klädkedja! 


På måndag är det premiär av Loppi Magasin som Nevyn är med i, hennes första jobb :)
Jag ska på två event då för lanseringen av tidningen som jag ser fram mot jättemycket! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela