Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Tips till lekstugan

Publicerad 2014-03-24 09:58:32 i Allmänt, Barnrum, Inköpt, Leksaker,

Jag hittade dessa söta ljus på Ikea och jag tänkte att när ljusen brunnit ut så ska porslinsskålarna få flytta in i en kommande lekstuga eller lekkök. 


De minsta skulle jag uppskatta är ca 6 cm i diameter och de större ca 9 cm. 
Jag tror att de blir en höjdare att leka med för ett något större barn eftersom de är i porslin och inte tänkta till barn. 
Ett set om tre små tror jag kostade 29 kr och två stora kostade 39kr.
Prisvärt tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela