Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Lekland

Publicerad 2014-10-19 22:16:50 i Aktiviteter, Allmänt,

För ett par helger sedan var vi på nyöppnade Leos lekland i Arninge. Det var himla stort och fint, Nevyn gillade det också. 
Fika gjorde vi också och jag vände bort huvudet en snabbis och när jag tittade tillbaka så var chokladkakan borta. Nevyn hade tagit den! Grädden var mumsig också 😄





Nevyn lärde sig att åka rutschkana själv



Mums



Vi rekommenderar det helt klart! Bäst av allt är ju att nu när det är nytt så vet man ju att det är hyfsat rent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela