Nevyn

Läs om mitt liv som nybliven mamma till dottern Nevyn. Jag gifte mig 2009 med min man Erik i Las Vegas. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige efter några år i staterna.

Mot stallet!

Publicerad 2014-10-28 18:05:19 i Allmänt, Barnkläder, Bilder, Dagens Baby-outfit, Hästar,

 Igår skjutsade Nevyn och jag kusin Tilda till ridningen, vi fick sällskap av Sara också så det var riktigt trevligt. 
Nevyn fick klappa och pussa på ponnyn Chili som Tilda red. 



Det var spännande att sitta på läktaren och titta, men det är svårt att vara tyst så jag hade laddat upp med lite snacks! En klämmis, några castusstänger och majskrokar för säkerhetsskull. 

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2014-12-28 21:27:12

Hej
Tack för en kul blogg!
Jag är själv mamma till en 1 årig tjej och har bott i SAN Fransisco i 4 år.
Undrar lite hur länge ni bodde i USA och om någon av er är därifrån?
Hur hamnade ni där?
Gott nytt år på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela